Home > Scooter > Bestellen en betalen > Betaling mislukt of geweigerd

Betaling mislukt of geweigerd

Je iDEAL betaling mislukt?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Creditcard geweigerd?

Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met je creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of vooruitbetaling.

Klarna betaling niet geaccepteerd?

Wil je via Klarna betalen dan doet Klarna tijdens het bestellen een keuring of ze jou credit waardig vinden en of ze je de 'kleine lening' willen geven. Voor een betaling met Klarna dien je geen grote openstaande bedragen te hebben bij Klarna en dien je minstens 18 jaar te zijn. Mocht de betaling afgekeurd worden dan krijgen wij geen informatie over de afkeuring omdat dit persoonlijke gegevens zijn. Het beste is om in dat geval contact op te nemen met Klarna. Het telefoonnummer van Klarna is 020 80 82 852.